10 April 14:05 Bakis dagen



Godmorgon till er som har sovit :) har ni sovit gott? får la hoppas på de, för mg har det blivit dåligt med sovning & bara fullt ös!!.
Kom nyss hem från örebro och är inte lite redigt sliten, först var vi på liquid sen vidare till frimis där PH simon var ;) inte lite redigt snygg för de haha och sen hamna vi hemma oss jonas och hade lite efterfest :)
har tyvär inga bilder att visa på alla sköna tjejer och mig sen igår för inte värsta hightec att ta kort med en dålig mobil kamera... måste få tag på mig camera som ligger i sanviken, ska försöka fixa de ikväll efter som de blir mera party ikväll ;) Alkolis javisst!

och förövrigt är jag rååpank, hatar när man har med kortet ut..man tror ju seriöst efter några cider & shottar att man är rik som kungen..men icke sa nicke tror jag gjorde över med mer än 1000 spänn bjuder folk hit och dit haha ush ush, att man aldrig lär sig

Nu ska jag bara ligga slappa  framför en film & sen senare tagga till lite, måste bli av med bakis-huvudet & den darrande kroppen hahah så det kan gå

har bara en fråga..spyde jag igår?

Kärlek på er♥


Kommentarer
Postat av: J

på din fråga har jag har ett svagt minne av att du gjorde det tyvärr! hahaaha:P

2010-04-10 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0