12 April 18:56 Sun,work & ljugarbänken



Min sötis står och dreglar över den saftiga kyckling-spetet haha så söt & världens mest efterblivna hund :D fast de gör att jag älskar honom mer bara!
Kom nyss hem från jobbet , har haft lite dålig uppdatering..men har inte orkat & haft tid helt enkelt, vår städning you know ;)
Känns värkligen nu att sommaren är påväg & värmen?! sjukt skönt nu ju :)

Städade garaget och vips så kom jag på att jag har ju syrans & min gammla mopeder som ska säljas, fast den ena är totalisärplockad & min har ingen nyckel & är repad lite här och var men ska sälja dom som renovering objekt för 4.000 (för båda) sen en cykel med. cash i fickan ;D? hope soo

   

Sen har farsan byggt en LjugarBänk (hahah) nedanför altan :) Blev jätte bra men syns lite dåligt på bilden.
Där kan gubbarna sitta snacka skit & dricka sin wisky.



Laterbitches♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0