15 April 21:18 Ärlig vs falsk människa...




Har vart fullt upp hela dagen idag & har inte hunnit tagit kort på håret så ni får se imorgon helt enkelt.
Men kan ju tala om att fega ur iafall på en stor förändring haha och hon som gjorde håret missförstog hur jag ville ha det, så har fortfarande svart med ljusare/guldiga slingor i. det får duga tillsålänge ;)

Skulle åkt inlines med ando idag med, men får bli det imorgon..klockan sprang ifrån mig som vanligt.Typiskt!

Fan va jag hatar människor som spelar en roll när dom tex är med folk & tror dom är gryma och sen när man är själv med den personen är det en helt annan person. varför inte bara stå för den man är & skita i att spela grym?
Så jävla trött på falska människor OCh folkt som ljuger och hittar på massa saker för att få uppmärksamhet, så man ska älska dom mer?! wth fuck liksom
Och tro inte att du kan komma tillbaka och spela nått "vaddå har jag gjort nått gumman" Halllå vilken planet satt du på när du betede dig som skit?

Bete dig människa! säger inte att jag är perfekt jag heller, men lite stolthet har man att man förstår vad man gjort och kan säga förlåt o värkligen mena det.

Nu var det sakt & greatstufftv väntar :)  Får köra soldansen idag och hoppas på solen ska titta fram imorgon haha :D hoppa omkring som en hoppitossa ;D doo your thing ;)

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0