15 April 23:03 If you like me, I Like you?



  
Fått mina pills med :) hoppas dom funkar & ska käka världens godaste choklad


Jag tyckte vell att statistiken hade gått upp 5trippel dubbelt upp..suttit fundera en stund vad f**an det kunde bero på och om jag var så grym? ja menar visst har jag vart duktig uppdaterat dagligen flera gången & med helt ointresant bilder & bara en massa blaja från munnen! ironi, lite halvt  haha
Men gick då in på "falsksanning"s blogg & hon hade länkat min bild från "gratis trissloterna" inlägget & helt plötsligt var jag inte lika grym som jag trode starkt på..eller? ;) haha nedå är fortfarande grym vilket som & för himla sexig just nu (bilden) Ska gå ut och vara onyttig och dröma mig bort från den kalla kylan som lägger sig över natten när solen visnar bort bakom målnen & förgyller kina på andra sidan bollen
Poet ja visst, kännde hur fingrarna slingra sig på tangenterna^^, xD

Kyss på er♥Måste ner fråga mamma vad som är den stora gregen med alla flygbolag..vad som händer..





Kommentarer
Postat av: ryan

haha vet inte hur man svarar på komentarerna haha !!



nääj coco pops ;D

2010-04-16 @ 00:11:14
URL: http://ryanwillson.blogg.se/
Postat av: Anonym

........

2010-04-16 @ 02:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0