23 April 19:34 handla+alkohol= en bra kväll





    

Precis kommit hem från stan, var & handla med morsan & syster
köpte ett par sommar skor..skit snygga sen ett par vanliga vita..behövdes mina som jag har nu är typ hmm..gråa? haha :D inte snyggt
Handlat med så snart blir det grilla & baka maräng-tårta till familja ;) just ja, baka igår natt med. två st rulltårtot^^ tror jag ska bli bagare eller nått sånt för bakar heeeela tiden nu förtiden, men de är kul nån sort terapi fan.
Morsan har köpt en ny bil den är skit snygg den med men nu hinner jag inte uppdatera mera måste hoppa in i duschen för senare kommer ida in hit (om honn får tag på cash hit) sen träffa ando. Och självklart festa! =D
Lite alkolis varning men va fan man är bara ung en gång i livet ;)
just ja, det var en jätte söt tjej i affären idag som gick runt dela ut massa saker så fick med mig en tandborste & en dagcream :) thanks..vem älskar inte gratis saker hehe

Kyss&smek på er♥



Kommentarer
Postat av: Nena Schönberg

Skit snygga skor

2010-04-23 @ 23:48:51
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0