25 April 05:45 Waaaas uppp people?

okej sitter (dom sover :/ TRåkgt) hemma oss mig just nu med ida & palle.! ph-cimo? skjussa nyss oss hit efter en kväll i granbersdal hahaha
vi drog hit förut men sen blev vi så jävla hungriga så vi drog till statiol och vad hände där? joo jag har ju haft jobb på statt som jag tänkt dragit ditt & börja jobba men var så jävla full & självklart skulle (min framtida chef) han gå fram till avander & snacka ;) full som fan och med dåliga skämt så blev det som det blev ..ja lovar gömde mig bakom allt som fans va fan :P hahah men allt sluta lyckligt och jag har mitt jobb kvar hoppas jag bhahah :D
Har kul som fan men just nu li8gger dom och sover så funderar på att gå in & slå på nån film & sova för det är fan inte kul att ligga själv brevid två fyllon som snarkare ;S icke sa nicke
men men..de är så det är, men ska nog gå in och käka tårta & dricka 78 liter vatten så man kan vakna normalt i morgon haha hoppas dom vaknar & dom håller om varandra :D hahah (så jävla dålig humor har jag nu ) =D rivA DERSIIII

ha en kul kväll mina damer & herrrar ;) ♥

btw. träffa världens sötaste isabella idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0