5 april 22:25

Såå I'm back frome paradise! har nyss vart och solat i "spanien" ;D haha vi kan ju säga så..bara för att
köpt hårfärg med med min mamma på "nya ICA" - nästan så man behöver kompas för att komma runt?! dom borde sätta upp en karta över hela placet så man vet vart man har allt & framförallt sig själv haha inte lätt att vara snurrig i huvet ibland :D

Så nu ska jag slänga in färgen i huvudet & förhopningsvis beställa tid i morgon till bomans, ska lägga i ljusare/bruna slinger inför sommaren..de är skönt med en förendring lite då & då (:

Nu tappa ja bort mobilen med.*typiskt* satt nyss och hållde i den och POFF så var den borta
och med de blir det inga bilder..tråkigt.. får bättre mig på den fronten

Ska springa runt kolla om jag hittar den PEACE!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0