6 april 01:49 - PIP vs GOTLAND "sthlm-veckan"



Lerbrudarna på G! Längtar till sommaren & putte i parken (PIP) 2010

Men har pratat lite med min syster & hon har fråga om jag ville följa med till gotland "sthlm veckan" då hennes pojkvänn & hans polare ska hyra en Yacht (båt)..åka från sthlm till gotland och vara där Flasha :D
tror det är samma datum som Pip men vad väljer man:
- 4 leriga dagar att campa
eller
-åka båt till gotland "sthlm veckan" supa sönder, visa upp sig lite *host host*hahah  & inte får man glömma alla snygga killar förstås!

Svårt val? haha no way I'n hell* pip för faan!!!



Klart de inte är pip..men de fatta ni nog haha :D får slå min kära syter en pling i veckan.
nu ska jag fortsätta leka med mitt nyfärgade & extremt sköna hår tills jag somnar

Kärlek på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0