7 April 18:42 skinny bitches loking in the mirror



                  

Var & sola nyss & innan jag gick ut ur dörren slog det mig att istället för att köpa "olja" i atomaterna dom här ni vet så tog jag med mig min egen "hawaian"? olja som låg hemma sen föra årets solning (luktar underbart)..Prima & mkt biligare :)!
och rakhyvlarna här hemma är det dåligt på, så närmaste butik var Netto (riktigt dåligt utbud med greger) så fick köpa dåliga engångs hyvlar Dock jäkligt billigt knappt 10 spänn för 10 st, sen ner i påsen fick en dagcream följa med oxå. den kände sig så ensam på hyllan;)

Helgen blir det rööj! för alla er som är intresserade haha Ida kommer in & planen var att dra till statt men DANSBAND? hallå va hände påvägen till en kul kväll! så ska försöka hitta husfest :) länge sen man sprang runt & leta fester..men saknat hemmafesterna riktigt mkt faktist, blir mkt mer gemensamt?! hehe De kommer nog bli super ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0