21 April 19:49 Don't worry, Be happy?



  
    

Godmorgon :) sovarn..javisst!


Blev att sova sådär 15h idag..och jäklar vilka drömmar man drömmer! haha ^^,
Har vell inte haft dom bästa dagarna i veckan deräkt :/ har vart lite upp/ner. men de är sånt som händer right?
Kan bara bli bättre, eller vad det är man säger när man ligger vid botten :)
Ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva, all min energi är uppäten av en viss person
tom i skallen & rent ut sakt förbannad men på ett sätt tycker jag fan synd om faanskapet.(inte på bra sätt) 
men men lika bra inte skriva, det lär bara ska komma svor domar endå :) hehe
Såå jag skriver senare när jag kan tänka klarnare 




och på tjej förbjuda kille: att det beror på vem den tjejen är.

det håller jag med om helt, men om inte killen kan hålla sig borta från en annan tjej..betyder inte de då att förhållandet är ganska dömt till att inte hålla?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske det, men tänkte mest på om den där såkallade tjejkompis inte kan hålla sig ifrån killen o acceptera att han har flickvän känns det som killen borde tänka om lite....

2010-04-22 @ 13:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0