8 April 18:32 Sjukling på hal is

Förstår inte hur man kan känna sig så hängig när man är Förskyld/sjuk..vill ju sprattla runt som en glad solståle men varje muskel i kroppen skriker neej!
Ska iafall gloo på en film & tycka synd om mig själv och hoppas att solen är frame i morgon :) hehe
Här har ni dagen i bilder;;



 



    

 

 

          





  




Skulle åkt till örebro med som jag skrev igår, men hällre någolunda frisk till helgen än att springa ute nu & bli ännu sjukare ;) Smarta moai
vill kolla på snabba cash med som jag fortfarande inte kollat på, någon som vet om den fortfarande går på bio här i stan eller örebro?



Kommentarer
Postat av: Cawoline

Aaaaaah jag har fått en gratis biobiljett jag med nu , så om den går i kga fortfarande , så drar vi eller? ring migggg!!!

2010-04-09 @ 02:50:14
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0