kuma?

Yaäj!! äntligen kommer mitt löshår nån dag i veckan
Beställde för nån vecka sen, men de blev lite fel då jag beställde från tradera och skrev lite fel men det löste sig nu.
knappt 400spänn för nytt riktigt indiskt remy hår i 10 clipps
Såå nice, Blir att andvända på helger för har så jäkla tunt uppklippt hår..så de ska bli skönt som fan.
Får hoppas de inte kronglar på posten (i min ovanliga otur) haha ^^jaja får se ;)

Funderar på att färga håret.
Kanske typ guld/mörkbrunt eller slingor i hela håret. har svart just nu men får fundera
Ciao amigos!


Carro- Jag ringer dig i morgon iställ blev så sent nu & har kronglat med dator =) så du vet!

Kommentarer
Postat av: Cawoline

Okej :) men jag jobbar till halv 9 ,så jag ringer dej iställe när jag slutar ;) Och jag har nu rösta på ditt goldenAir. ;) <3

2010-02-24 @ 10:33:36
URL: http://cawoline.blogg.se/
Postat av: KEISHA

Du har ju redan så jävla fint hår :O skulle dö för att få lika fint hår :(

2010-02-24 @ 15:26:18
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0