Prove me I'm wrong!!!

 Today's pic

Hitta en gammal bild på min tele :) saknar den gammla tiden! <3

Har haft ett jobberbjudande på statt
itag nu men det har alldrig blivit av då jag är så jävla feg..kommer ju inte ihåg nån drink alls nästan sen bartenderkursen, men idag hadde henrik träffat på pappa nånstans (harrys säkert) så hade han sakt att jag skulle pallra mig upp till statt och få stå bakom honom först och lära mig :)
De låter lockande men vet inte om jag "vågar" hoppa på tåget och ta jobbet

Tänk om jag får hjärnsläpp när hundra pers står beställer ? eller vad som hels!haha lite pinsamt
Men om jag tänker efter så är de ju inte så farligt alla är ju så fulla (iafall jag är ju de jämt de där haha) så ingen lär vell ska komma ihåg vad dom beställt ? right..
Känns rätt hårt att komma igång :/ var typ 3år sen jag hoppa av skolan & sen dess har ja ju inte jobbat knappt nånting :S "Latmask" ojaaa ;) nemen vill VÄRKLIGEN ha jobb och har ju de om jag bara tar mig an de.
Får ta ut tummen ur röven och prova de iafall eller? gashh är nog världens geek när det kommer till att ta beslut!
Men faan ska försöka :)! ja ska ja ska ja ska..huvudet i en tvättmaskin igen!!
I know jag är lite weard ;) klyvad människa haha nedå :D

Skänns som man ska ställa sig framför klassen i 4e klass om igen. Pirrar i magen bara jag tänker på de
Lättare sakt än gjort


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Goo Jessica you can do it .. =)

Btw så hemskt var det ju inte att stå framför klassen när vi gick i fyran ;) Var ju värre sen =)

2010-03-01 @ 10:56:31
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det :D, haha de är nog sant, efter sjuan där UchUch ;D

2010-03-03 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0