the party starts now ;)

Sitter hemma oss carro och dricker för en gångs skull inte gammalt vin (som förföra helgen) hehe ;)
Sen vet jag inte vad det blir , kanske bara bara sitter här och ha ltrevligt eller vidare sen till nån :) får se vad som händer ..
men men förövrigt så är min dator paj , den ka av förut idag (virus) Blää på det , de är bara en svart skärm med en pil på..haha så det kan gå
men nu blir det mer vin och lite bilder som jag lägger in senare
ha en super kul kväll mina damer och herrar så hörs vi sen ;) Ciaoo amigos!!!!


♣♥




Kommentarer
Postat av: Bengan

Festen är den lokaliserad i ditt garage :) ?



Jag kommer med fläskfilé



2010-02-20 @ 05:25:03
URL: http://kissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0