Äntligen hemma!



Tror jag är sjukt hemmakär..
älskar att vara hemma, nått måste vara fel haha

Maten står på bordet och jag måste skärpa till mig på den sociala biten sitter jag nu och konstaterar
Ja menar träffar ju knappt mina älskade vänner den senaste tiden. tyvärr
Men har behövt den här tiden för mig själv, förbätta relationen till familjen & sånt
För orkar inte leva som en pirat längre, springa runt tro man kan göra allt man vill utan konsikvenser
orkar värkligen inte de..jag fyller 20 då är de fan på tiden att man skärper sig lite
Ordning på livet! yess de är va jag ska ha
så sorry vissa människor kommer inte att finnas så mkt där..orkar inte hålla mig i dom kretsarna
för i slutändan då hamnar man i skiten igen..been there done that! de säger allt så kyss mig i arslet om det inte passar.

imorgon ska jag på ett möte med för min utredning som tar slut, så ska nog sitta där snacka lite och sen jysk med morsan köpa galjar Wiie så spänande ;) mycket mycket..nat :)
blev ingen målning idag, känns som det är lite för sent men i morgon kanske.

Vill på bio med :) följ med mig någon?? får höra med mina nära och kära om nån är på i veckan 
den där nya "wolf man" eller vad den heter..join me 


                           


                                      ♥  


Kommentarer
Postat av: Cawoline

Jag är på :) Och jag vill sola också :)

Och jag antar att jag inte finns i den kretsen du inte vill joina längre , så betyder de mer jessica till mej då eller? :D YEY!

Ey , hör av dig imorn så solar vi !? <3

2010-02-15 @ 19:47:16
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0