högsta nöjet i livet är att göra det som folk säger att du inte får


       

Vakna upp glad idag sen gick allt utför..de var som nån tryckte på nån off knapp
Men när sånt händer får man försöka rycka upp sig, tänka på nått man mår bra av och printa in de i skallen de brukar funka om inte psyket är helt nedstämt :))

Ska iallfall jobba idag, de ska bli skönt slippa tänka och bara göra nått + käna? pengar (hur fan stavas de??)
dyslexi så utahelvete med andra ord haha kan tro att jag aldrig bott i sverige så som jag skriver haha
ja tror jag är en pedant oxå älskar när allt är ordning & reda och allt ligger på plats (även småsaker)
sen blir jag totalt förvirad om ingenting ligger där det ska och jag inte vet vart jag har allt
kan ju ha och göra med att man har så dåligt minne? ^^ ;)
för då hittar man sakerna bättre och även håller koll på saker och ting.. just nu är det halv kaotiskt i mitt huvud.. blää

Förövrigt känns det som jag startat om mitt liv på nytt, på nått vänster (helt sjukt)
som man fått nån slags andra chans i livet
man har lärt sig sina misstag man gjort förut och på så sätt vet man vad som väntar sig om man gör dom igen och helt plötsligt så känns alla dom där gregerna inte så lockande längre
men har en vision i huvudet hur jag vill leva mitt liv och de är de jag strävar efter, ni vet såna här mål man vill uppnå Och sen även alla drömar man har som man vill bli eller göra i sitt liv
Tror inte att nånting är omöjligt, bara man vill så kan man
Whis It..
Dream It..
Do it..


(varför tror ni alla rika är rika tex.) brukar ofta kolla på descovery&travel (haha) på dom här "världens rikaste"
och såna program.. allt handlar om att: vill man så går det, ingenting är omöjligt 
har du nått du vill göra så går det bara man engagerar sig till 100% och inte slutar kämpa för det man vill
Så har ni nånting ni värkligen vill göra i livet, så gör det! vem säger att man inte kan?
Just Do It! 





Hoppa fallskärm snart med! =D överlycklig blir nog i sommar
 


Kommentarer
Postat av: KEISHA

Tjäna :)

2010-02-17 @ 17:37:49
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0