1 miljon på banken




Vill dra på nån flottig jävla resa i sommar , visst de är dyrt men är det inte värt de?
De är nu man skulle haft den där miljonen på banken  (;
Meen tyvär så finns de knappt nått att hämta där , men lovar er mina nära & kära om jag nån gång vinner på lotto (eller liknande) haha. Då jävlar är det jag som bjuder på lyx-resa till nått härligt ställe & handlar va fan ni än vill till er :D 1 på miljarden men utan tro finns inget hopp! (säger man så?) jaja you get it

Påtal om resor har mamma börjat prata om att dra iväg på nån spa-resa, vi åkte ju föra året till grancanaria i september till ett hotel med spa.. Vi slösade så mkt pengar så de blev aldrig av nått spa haha så nu hoppas jag på att de blir nått flottigt spa "hotel" eller liknande med massa masage & sånt =)
Får se vad kära moder hittar på & i sommar under en "månad?" följer ju jag med ida och dom ner till sunnybeach & jobbar..så de blir fullt upp, om de inte blir ändrade planer men de tror jag inte (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0