800 spänn rikare eller?...

fan va iriterande!
Fick 20 gratis spel på maria bingo och trode det bara blev bonus poäng
Så sate mig spela och sen efter dom där  20 runderna fortsatte det, men tänkte inte så långt och helt plötsligt har jag 800 spänn jag kan ta ut.
YES tänkte jag fast ska nog endå spela lite? skadar ju inte
600 kvar..400 kvar..Ne men nu måste jag ju vinna upp lite..300 kvar sen POW 500...600 kr Yess stannar nog där..lr? Nej. på fan att man fortsätter, men tänkte endå att om jag kommer under 300 så tar jag ut dom iafall! Gissa hur mkt jag har kvar nu 0.0000000 ! suck on that! sur på mig själv är jag just nu.
Men får va glas att det inte var mina egna pengar..skulle ju vart kul om jag tog ut dom där 800 så hade jag kuna köpt den där bikinin & massa sprit eller nått vättigt :P jaja Skit happends right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0