Alice i underlandet

God morgon alla sunshines =)

Vakna upp med världens jäkla svullnad på ögat och känner mig sjuk & hängig, tror jag börjar bli sjuk de va ju mindre kul.
Får min mini lön idag + att jag fick pengar av mamma i går kväll till att shoppa :) planerade att dra till stan och fylla på min toma garderob men får se om de blir i morgon..känner mig mörbulltat av en elefant, mindere kul.

Skulle åkt till stan/örebro igår med carro, men sov hela dan till 5 (så jävla jag) så de sket sig :/ OCH dra på bio på den nya alic i underlandet..faan får höra med na idag & hur hon jobbar jappjapp!
Undra om alla bio-spelningar av alice i underlandet är med 3D? vill hällre gå på 3D än vanlig skärm :)
spelar dom 3D i karlskoga?

 


Potatis & purjolök-soppa Next, bra för halsen & sjuklingar^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0