all natural baby



Fick fin besök på jobbet idag utav tommy & sofie :D mkt trevligt för fick ju skjuss hem med.supergreate är trött som ett svin kan jag lova er!

Sallad & soffan med en liten middags-nap, inte helt jäkla fel.
Och hitta inte min tele i morse så ska på jakt efter den, disken med kom jag på..Fan fan fan
vad allt känns tungt när man är dundertrött :S men får ta de efter sovningen för nu finns inga krafter kvar.
Äntligen har snön börjat smälta , kansdke man får se lite gräs snart maby? har nog aldrig längtat efter sommaren så mkt i hela mitt liv som jag gör nu & säkert ni med.. annars måste ni ha nått fel i huvet nånstans faan haha^^

Aiight?Capish? Carpe diem..carpe diem♥

 




Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Hihi =) Visst är han =P Du får komma på kaffe någon dag =)

2010-03-19 @ 14:11:01
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/
Postat av: KEISHA

Du är inte ensam :) har heller aldrig längtat så mkt efter sommaren som i år :P haha antar att de är p.g.a all jävla snö vi har haft xD Men nu försvinner den förhoppnings vis :D Peace!

2010-03-21 @ 20:27:33
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0