Dreamer

Äntligen! har fått igång min dator ute i "garaget" och även sladden så man kan sitta med datorn i tv:n :D
så jäkla skönt, så nu går det kolla film & gojs ...Happy mee is on fire!

Skotta även förut, en gång till dörren ..vilket jag kom på då jag står hackar isen att det låter väldigt mycket, när i prinsip alla granar ligger sover haha så vart bara nån meter ^^haha MEN de är sjukt mkt snöö!
står jag där jag skottat (ingen snö alls) och jämför med där de är snö så är det typ till midjan..Sjukt?!
Ska bli riktigt skönt när allt försbinner och vinterdeprissonen släpper, för nu är de nog med snö och tråkigheter.
Man orkar ju inte ens gå ut för alla snö ..såå, green summer..come on!

har inte min mobil här , vilket betyder inga bilder ;/
hitta min ena kamera med så ska slänga in lite bilder i morgon på dom sensate helgerna
Måste få tag på min andra kamera med som ligger i sanviken OCH mitt usb minne som elin har (vart hon nu än är) där jag tro alla mina bilder ligger ;( lite deprimerande ..men men plus att jag saknar mina kläder och jackan som jag måste byta med en i sthlm för att få min jacka som den tjejen har.. ockej inte lite deprimerande sjukt deprimerande faktist..
visa kan tycka att de är vell ingen big deal right?! men bara de att man inte vet vart sina egna greger är i sverige gör en förvirad & lite besviken.. och att man inte kan göra nånting åt saken känner man sig bara helt hjälplös
hatar att inte veta vart jag har allt , då jag har sjukt dåligt minne som det inte beror på den här gången då men ..aa ni fattar. Uch vill inte ens tänka på de..blir bara sur tillslut och de vill ja ikke bli.!
(Vill bara skrika, men siter tyst som musen endå nu)
Buhuu på mig..fan att jag börja rabla upp det här nu..klumpen i magen kom tebax så nu bliire how I met your mother för att sluta tänka på allt dyster & bara sjunka in i tv (:

Sweet dreams Och hörs sen nattugglorna ;D♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0