En liten fågel viska i mitt öra att Idag ska bli en bra dag :)




(hahha gör min sexiga dra ihop munen-minen, skit i den och njut..vet, är inte så sexigt :D gammal vana (;..)

Såå vakna upp idag på ganska bra humör (mot igår) 
så slängde in mig i duchen och sminka mig för en gång skull, och huuur man kan må mkt bättre med lite smink och självskänsla (;
sminka mig nästan jämt förut men på senaste tiden har de inte blivit så, för lite tid & helt enkelt Lathet haha :D


tror att jag tillockmed har hittat carros voffel-tång?
(måste bara : Är nog sveriges sämsta svenska på att stava svenska? haha did you get it? )

Ska bara dubbelcheka med min syster om hon har en hemma oss sig eftersom hon ska ha 1 och vi 1 här hemma , men just nu har vi 2 stycket..såå carro hope for the best.. det är nog din efterlängtade "voffel-tång" som ligger här :D

Maten väntar! ska laga spagetti & Quornfärs & dra in en tvätt i maskinen :D


♥ Tappa inte bort er själva påvägen till lyckan

Kommentarer
Postat av: Cawoline

WIHOOOOOOOOO! ring mig så fort du kan ! <3

2010-03-25 @ 01:39:14
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0