Goo företaget!! gogos ? ^^

Party kalas !! Wieeay :D

Fest idag med företaget PÅ företaget haha så det ska vara.
Några ska basta sen blir det käk lite dricka & efter förhopningsvis blir det wii på projektor, kanske lite pingis, dart och poker.
Barri (Älskar de nicket haha;)) var här nyss och hälsa på i lilla ladan, men drog precis så tänkte ska ta mig in och laga lite mat till den toma magen som kurrar, blir nog bakad potatis som vi åt igår MUMS!
Sen lite fix & tricks i hår & ansikte :) and then hämtar syster upp mig när vi ska hämta maten och hon ska springa in till systemet åt mig ;D tack systeryster

så ser vell min kväll ut just nu, men ska ringa skogsmullen som jag inte ringt än (dummamig) och höra om de blir nåe fest här i kga :)

Peacelove and no harm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0