Grattis tommy! :)

Gooosh vilken stressig dag haha var för en stund sen i sandviken handla till tårtan som jag håller på med just nu och inhandlat lite sprit till kvällen Och träffat ida och dom ;D suttit snacka lite och sånt där  =))
Springer runt som en jävla galning nu juu, ska försöka göra tårtan klar och samtidigt i mellan sminka mig då dom väntar på mig oss tommy
Så kvällen blir fira tommy och sitta där supa sen vidare ner till sandviken träffa ida och dom, fast de blir senare med bussen vid 12 :D

Så ser min kväll ut haha ¨¨^^, nu blire hurry hurry med sminkning och lite music medans halva tårtan kyls ner lite ;)

Ciaoo amigos hoppas ni får en lika smäck full kväll som jag ♥

 

Lägger in lite bilder i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0