Mobilinlägg

Godmorgon snyggingar! Sitter på jobbet och tänkte försöka mig på mobil bloggande. Så har vackra jobbar byxor går jag i under dagen, någon avundsjuk? Haha :)

Sitter på jobbet just nu och fick låna datorn en snabbis. försökte med ett mobilinlägg men det gick inge vidare alls , antar jag har för gammal mobil kanske?! hehe men men får försöka förstå mig på det där senare :)
kanske någon av er där ute som lyckats med detta och vet om man behöver en nyare mobil för att det ska funka?

Hinner inte skriva så mycket så får bli ett sånt här tråkig inlägg.
Hoppas ni får en super bra dag och sliter för pengarna i fickan som jag gör just nu :D Keep on moving Babes!

BeerPong? någon som provat - skulle vara sjukt kul försöka sig på de haha.. nästa fest? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0