@€${oxgf-----

Gått och blevit sjuk & orkar inte med alla otacksamma jävlar.

Har pakat ihop en liten "picknick-påse" (haha)  som ska med mig ut till mitt kära garage, där jag ska slå på nån bra film och tycka synd om mig själv hela kvällen!!
Den som stör kan ju gå dränka sig, annars gör jag det åt er.
ne ska försöka inte vara så jäkla sur men är enormt iriterad på att människor inte ser helheten & är så in-i-nordens trångsynta ibland. Hejochhå sen när började världen bara fokusera på en person & universum började snura runt dig?! aldrig. så lägg ner bitch atityden & kom ner till jorden igen?

Längtar som fan tills det blir utomlands i sommar & jobba. kommer aldrig mer vilja komma tillbaka hit va fan haha
Sjukt underbart..

börjat tappa mitt tålamod med allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0