Roberto cavalli

Hittade de här på kicks sida

http://kicks.se

20 +

Det är nu du lägger grunden för hur din hy kommer att se ut om 10 år. Sol, vind, alkohol, för lite sömn, rökning och dålig kost skyndar på åldersprocessen. Fokusera på att återfuktning och rengöring. Beroende på vilken hudtyp du har så kan du börja använda ögoncreme.
 

Tips från hudterapeuten! Att återfukta är viktigast i 20-års åldern. Glöm framför allt inte att använda solskyddsfaktor!

Problem: Fina linjer

Upptäcker du ofta nya, fina linjer? Har du utsatt din hy för UV-strålning, röker du och/ eller äter du ohälsosamt? Kollagen och elastinproduktionen, hyaluronsyran och cellförnyelsen avtar.


Lösning: Hudterapeuten säger Välj produkter som förebygger hudens åldrande, till exempel vitaminer eller
antioxidanter, som återfuktar och skyddar mot UV-strålning. Skydda även huden om du sitter framför en dator många timmar på dygnet.

 

Prova: Oliv Q10 Serum 50 ml 135 kr. Närande serum som ger huden ökad spänst och ny lyster.

Lancôme Rénergie Refill Intense Reinforcing Anti- Wrinkle Cream spf 15 50 ml 870 kr. Gör huden smidigare, tätare och synbart yngre. Suddar ut rynkor. Skillnaden märks på en gång.




Såå mina damer och herrea börja andvända creme like me , kanske lite överdrivet med rynkcrem som jag, men varför inte..får hoppas om 10 år att det funka haha :D
negativa är vell att jag röker festar mkt och solar solarium så rynkcremen kanske kompenserar det andra? va tror ni haha är jag dum eller har jag kan nått rätt i de jag säger.

Hittade min älskade ROBERTO CAVALLI parfym på en hemsida som jag ska beställa nu
har letat i ett år efter den. Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0