404 error Silikonbröst?


det är sånna här tidpunkter som gör så man skulle vilja kasta bloggen i sjön!
Skrev jätte långt inlägg om viktiga saker..och vad hände?
ERROR ERROR ERROR
De får mig vilja skrika allt jag har. Får skylla på sömbrist! humöret är på botten med kan tänka på nått bra så blir det på topp..De kallar jag förvirad trött jessica haha:D

Havre fras is what you need! Checka reklamen för frasen haha galen fågelskräma ju

Hörde dörren slå igen där nere nu med antar det var min kära pappa som drog iväg till spanien nu. kul för han :P
var bara en vecka sen han var i Italien, men så kan det gå när man har kul
Själv blir det sommar om man har cash
Morsan drar ju till barcelona här snart & syster till london^^ Känns som man är lite utav det svarta fåret hallå? (;
Jag säger bara TAXFREE sprit! köp med till mig

Kyss&heej godnat/godmorgon
Påtal om rubriken? Framöver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0