Take a moment for you'r self

Vet inte hur man lyckas men åkte iafall till stan 20 i 6 för att dra handla tajt och det hela slutade med en kvarts shopping för tusen spänn! haha fick med mig dom sista lacktajtsen på jc med så de va skönt ^^,
Hyrde  "luftslottet som sprängdes" och lite godis till en myskväll med mig själv, kunnde ju vart kul med lite sällskap men även skönt att ha lite kvalitets tid med mig själv?!haha de går :)

Och de här med tia lotter, vinner varjegång va faan :D lite meningstlöst när man bara vinner 10:- & 20:- men får ju endå tillbaka alla pengar i slutändan och en chans till att skrapa hem storvinnsten, inte helt fel hörrni? =D 

Slänger in lite senare vad som ligger i påsarna. Städing time för mig först


 (Har sakt det tusen gånger MEN måste fixa min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0