Är den jag är

vem säger att man inte kan göra det man värkligen vill göra?
Jag kommer nog aldrig se mig själv jobba som andra människor kanske har som mål i livet, sitta bakom kassan eller på nått kontor. viseligen kanske några år för pengararna'
Har inte ens några framtidsplaner på nått normalt jobb.. vill/ SKA hålla på med min kreativitet, skapa något, göra nånting stort med mitt liv
Kan låta galet i andras öron, men för mig låter det helt normalt

Blev väldigt inspererad av gynnings blogg där hon visar sin studio & snart ska ha utställning
Trodde inte den bruden hade mkt under pannbenet..skenet bedrar! hon värkar hel skön!
Har fått många ideer, den som jag kan genomföra istort sätt på momangen är att förvandla mitt "garagetrum" till min egna studio. där jag kan vara för mig själv, skapa de jag vill skapa & kunna måla med min vildaste fantasi och bara släppa loss..nått jag längtat efter sen jag föddes ungefär :P haha
De är så mycket jag vill göra, så mkt jag vill skapa
En sak till som många andra tror jag känner är underbart kul..är att ta kort
kan vara från lite vetigare bild till att ta kort på nått helt galet som man kan skapa sig en egen bild av med ögat..Färger färger färeger! nått jag fastat hårt för!!:D Älskar allt med form,bild & färg att göra & självklart allt som får hjärtat att slå sönder, Äventyr``
Antar man kan kalla mig en Kreativ jävel ^^haha
Vissa Har läsar-hjärnan/skrivar-hjärnan och visa andra har oturen/turen att enbart fått En fundgerande hjärnhalva :) men är lika glad för det..kan se saker folk aldrig skulle kunna förstå, får vell tacka the pott med som vidgat många av mina sinnen men det mesta är jag född med (;
Det värsta med enhalvad hjärna är ju dock att jag har svårt att skriva,förstå och förklara & har lite dyslexsi men försöker så gott det går. gör mitt bästa av situationen
Jag mår så jävla bara när jag får hålla på med de här jag älskar, rena rama lyckoruset..man försvinner in i min egna lila värld, jag kallar den "jessy's Magic-mind-kreater-moment" :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0