faan

 Suttit kollat lite på internet och blir fan ledssen när jag ser att en som vart ens Bästabästa kompis skriver skit om ens liv och ens jobb..om nån vet, så är det hon om hur svårt allt har vart under en längre tid och hur hårt jag tar det ..känns som motivationen till allt bara försvann just nu..
kan inte förstå..vist jag har oxå vart arg och skrivit dumma saker men jag skriver inget för att vara totalt elak och råå..
Nee finner inga ord , kan inte förstå.. så gör man inte
liksom en bästa vän vet hur allt ligger till och är den personen som kan såra en mäst, om du skulle vart en random person som sa nått hade jag inte ens rykt på huvudet, men när det är nån man värkligen bryr sig om så blir man helt stäld :| tom
en kniv i hjärtat varge gång de blir påpekat att det man gör, som man lever för är patetiskt..
Snipsnapp finns inget man kan göra , för inte orkar man höra sånt där hela tiden när man försöker diskutera,hjälpa & förklara.. och att lura mig om att du var död! mitt hjärta gick sönder, och efteråt när du bara skratta brast hjärtat i 4 bitar till....helt jäkla tom på ord

Skiter i vad alla andra tycker , jag saknar iafall dig så som vi hade det förut! men inte den senaste tiden :/ elakt att säga men då du såg dig som en av alla andra och inte den som ägde världen...♥

Kommentarer
Postat av: Cawoline

Elin eller?

2010-03-25 @ 01:39:26
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0