11 maj 23:20 Tisdags godis

goodkväll people :)
den här helgen har värkligen dragit ur varenda energi gnutta jag äger i kroppen så alla som ringt mig idag/går ledssen att jag inte svarat men sov idag till 8-9 på kvällen och det säger en hel dell haha :D
men ska försöka rycka upp mig i morgon och göra allt som ska göas & ringa runt

Här har ni lite bilder sen helgen iafall, så ska jag fortsätta gloo på tv 4 där det handlar om EXTREMT då menar jag värkligen extremt stora bröst, kan inte förstå hur en människa kan tycka det är attraktivt?!

Here you go;
























jävligt rolig kväll med skönaste folket! kommer göras omfast med lite mindre sprit? haha 
ingen av oss alla hade många minnen av kvällen, kunnde nästan tro vi blivit drogade? 

 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0