18 maj 20:56 En vecka senare... ^^,





ojojoj så dåligt de gått med att skriva här..men skyller på vädret ;)
i helgen som vart blev det dricka för fulla muggar nere i sandviken på nån blandad fest som jag aldrig trode att jag skulle tillbringa en kväll på (folket) men klagar inte, de var kul som fan när spriten satte igång!..haha

Förövrigt fyller jag år om 17 dagar (4Juni) då blir det grillfest & utgång med dom bästa :) får hoppas vädret är på min sida.. så det blir ett dopp i poolen? ;)
Men iafall då vet ni vart ni hittar mig ;D campar i sprithörnan på systemet varje dag haha

Back to life: har sprungit runt lite överallt idag, var nyss och handla med kära mamma :) och för engångs skull, la jag inte ner onyttiga saker i vagnen
Har tänkt vara lite nyttig nu när kilona springer iväg & ikväll blirre även rullbandet & i ungnen står brockoli&morots gratängen..soo wish me luck!

Peace♥Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0