19 Maj 15:59 Sommar & sol med

Godmorgon/godmiddag? ;)


[bilden är tagen när jag gick HR på virginska-örebro]

vaknade för några timmar sen och gick ut.. 27 grader ute ^^, så jäkla underbart :)
fast han bara med att ligga i solen 5 min innan målnen tog över hela himlen..men men
Ska dra iväg till morsan snart och jobba men måste vänta på ett samtal först från läkaren..han skulle ha ringt för 50 min sen, dåligt!
om han inte ringer inom en timme så drar ja jobbar iställ

just ja. har ingen mobil än så ni vet..och därmed blir det inga bilder då allt jag äger och har ligger i sanviken typ haha Snacka om slarvig människa jag är ;)

Ne nu blir det lagga mat & påtal om ingenting.. är tydligen lite smått polenalergiker, så kan de gå! ♥

Kommentarer
Postat av: Johan B

du passar i kock klädet ;D

2010-05-19 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0