23 Maj 21:59 Söndag = Adhd

Får svår ADHD snart här hemma bara så att ni vet haha. Min mobil är ju snodd så har inga nr till någon & känner mig vilsen utan den, även fast jag knappt andvänder den..jag känner mig... naken?!?! konstigt men sant
Och i den telefonen ligger ett nr till en person som har min kamera & väska med allt i som jag skulle hämta men det går ju inte nu när nr är borta, får försöka få fram numret igen aja :)

Bort med alla bekymmer & fram med det posetiva!
inhandla mig igår en sommarklänning från nelly som ska hämtas ut dagen jag fyller (får pengar då) sen innan den veckan ska ida & jag dra ut och shoppa lite i örebro & då blir det även käka ute & ta oss nån cider eller 2? ;)
ska bli mysigt :)


Carat Lace Tube Top SEK 259, Vero Moda - NELLY.COM

259;- kr från nelly

Nu ska jag springa ner till min ´brocolli-gratäng (bara nyttigheter, stolt ;)! ) sen ta mig en springtur ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0