26 Maj 14:27 Internet slutar fungera hela tiden!

Goddagens flikkor & pojkar :)

Ligger här hemma lite smått sjuk & hostar som en galning.
Planerna för idag är inte så många, ska ner nu till körskolan sen försöka övertala min mamma att lägga in pengar på kortet & gå in på systemet..Hoff ikvällll!! sjukt kul kommer det bli med pinglan Ida :)
får hoppas allt går som det ska bara.

igår deppa jag ihop totalt & mådde rent sakt skit så jag satte mig vid photoshop och provade på att måla med fri hand. ganska stoly över mig själv att jag lyckades ganska bra på första försöket..fast bilden är långt ifrån över Just so you know.
Här har ni mitt masterpice steg för steg:









har enbart andvänt penseln & sen olika nyanser & opacity 50% genom hela bilden
Får se när man får tid att fortsätta för kan lova er att det tar sin lilla tid att göra de här :P

nu måste jag göra iordning mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0