12 April 22:20 Tips på vad jag ska göra med håret?

Beställt tid på "Bomans" för klipning & färgning, så sjukt skönt men vet ännu inte riktigt hur jag ska göra..funderar starkt på att lägga i en brunare nyans med bruna/ljusa slingor, inte för ljust men mer brun-varmt :)
Såg att folk tycker jag ska "stay black" men nu när solen är frame blir håret så grådassigt då min riktiga färg är blont..tro de eller ej haha
kanske nån mörkare Kenza färg som blir snyggt med en bränna ? får se vad jag gör & skulle inte skada om ni kommer med nått förslag då jag ska ditt på torsdag..panik!almost. nedå men kom gärna med det, skulle uppskattas. :)



känns som man ska ladda upp sig ikväll för jobb i morgon-bitti så man inte ligger trycker på Snoozer med 3 min mellanrum i 3 timmar som idag. snacka om inte lite huvudvärk & ont i ögonen jag hade när jag vakna.Ush! de va inte kul men ska lägga mig glo på en film & drömma om vad jag ska köpa med pengarna jag ska få ihop den här månaden. vill kunna una mig själv sjukt mkt greger men vi får se hur det blir med den biten

Kärlek på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0