7 April 14:41 Vad har man hittat i postlådan idag då?

Godmorgon turteduvor :) hoppas ni haft en härlig sömn, själv ska man springa iväg till jobbet nu och köra några timmar men först! sprang ut till posten & vad hitta man där?



  

Fick två söta lotter- får hoppas på miljonen ;) haha In my dreams!
Fick även mina efterlängtade kort jag beställt nu fattas det bara ett album så jag kan visa mina barn & barn barn om vilket jädrans liv jag haft haha :D
Sist men inte minst.. Inkomstdeklationen! har inte jobbat så himmla mkt men ska iafall få tillbaka 1045 spänn, kommer inte sitta fel till sommaren :) en utenatt med sprit..Yeää mkt trevligt mina damer & herrar.

Måste springa nu Ciaoo♥

Just ja: väntar även på att en biobiljett ska droppa ner i brevlådan här någon dag & mina vitaminer+ rosenrot piller :) får se när dom anländer till postlådan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0