9 April 15:41 Godmorning! the sun is shining right att me

Kan man vakna på ett bättre sätt än att när man går ut för att hämta posten i det grå vädrat & alla moln försvinner förbi som en turbo-vind & solen lyser ner på en :)
Känns som vädret helt plötsligt blev på min sida, ioförsig vet jag inte om det vart sol tidigare :$ men de är skitsamma..Nu kom den när jag vakna så! :D underbart

Har inte blivit nått jobb, men funderar på att ta mig dit och jobba nån timme.. måste svetsa klart 1000 hundleksaker tills på onsdag så det är endel att göra..men känner mig inte på topp direkt som sakt.

Kanske blir in en sväng till örebro ikväll & festa lite med ida & några budar eller så tar jag det lungt tills i morgons festande, får se vad man orkar helt enkelt

sen har jag ett dilema! vet inte hur mkt pengar jag har kvar på kortet & har hittat ett par skor jag vill köpa på internet & om jag bestämer mig för att orka örebro idag så kvarstår Örebro idag eller skor idag? haha
ska klura lite på vad jag handlat denna månad så får vi se om jag lägger en beställning endå :)

Kärlek på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0