Bingo bingo bingo..lotto....(tur?)

funderar på om man ska slänga in en slant på ett spel konto någonstans, hittade www.spelabingo.org där dom har massa olika alternativ & sånt man vill ha ,Jätte bra sida!
vill hitta en sida utan för mycket bonusar  för vad är meningen? grund och botten så lurar dom till sig folk för att man tror att man får välkommspengar för att man blir medlem Precis som jag gjorde första gången och trodde jackpotten jag vann var riktiga pengar..grät floder i dagar fan ! inte kul..
men ska leta runt lite på sidan och kolla vad som ser bäst ut (:
Är ju en jävel på att spela bort allt endå men får se om man vågar slänga in en slant, roligast är alla video-slots :D kan sitta hur länge som helst..både bra & dåligt men jävligt kul.
Kanske ska ta en spel helg i helgen & hoppas på turen..vi får se (:

nu måste jag sova haha fortsätter ju bara skriva endå!

"bloggande dödar. är farligt för dig själv och folk runt omkring dig, kan framkalla ögoncanser & spermieförlust"
Hahaha med dom ordna säger jag: Sweet dreams people♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0