Saltlake city

Ibland undrar jag vad folk har under pannbenet igentligen eller är de bara jag kanske som har nått fel troo..man börjar ju undra.. :( är så trött på de här nu , vet inte vart man ska ta vägen
skänns som man ska dra nånstans, dra plugga sthlm eller varför inte umeå lr nått.. bara så man får komma ifrån lite och starta nått nytt.
Men va vet jag, det var ju drömtankar jessica. for know

Ne nu måste jag rycka upp mig så här kan jag ju inte vandra runt på en fredag!! nepp nepp :)
Glada tankar och göra nått så man blir syselsatt..då kan de inte gå fel, man hinner inte tänka på dom dåliga sakerna. & ett litet hemmaträningspass på det med :) Kanon
Sen blirre fortsätta på listan jag gjorde igår haha ^^

Ciaoo amigos ♥

Prioritet 1. Jackan


Kommentarer
Postat av: elin :$

gumman, ber dig tagga från denna stad. Ett tag iallafall, plugga träffa nya människor :) fan att vi tjafsar såhär, annars hade du kunnat hängt med oss till spanien.. och du, även fast vi beter oss som fjortisar så bryr jag mig fortfarande, därför skriver jag :) Love E.T

2010-02-26 @ 15:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0