18 juni 21:29 Leet the party staaart!

hej min kära blogg som jag inte besökt på precis en vecka ;)
Sitter hemma med en cider & cigg i handen & musik i full fart!
sitter tänker på gammla tider här i garaget allt vad man vart med om här..bästa minnen små som stora :) alla lika bra även om dom vart dåliga ibland haha man kan ju inte bara ha bra minnen måste vara dåligt ibland :D
Ska dra tag i sminket snart & spackla mig sen vidare ner till sanviken på fest :) får se vad kvällen har att erbjuda!
sen måste jag i morgon uppdatera lite på vad som har hänt i övriga vecka ^^,
får se hur det går med den biten men det kommer minsann




Kommentarer
Postat av: Ma*******

snyggingen där ;)

2010-06-21 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0