Unstoppable..Death race2



Myskväll med mig själv, godis-skålen & en film!..
Har vart sjuk sen i onsdags och äntligen börjar febern försvinna och man börjar känna sig lite normal igen :) jävligt skönt..

Missade nyår..fan!
skulle vart jävligt roligt att supa sig redigt full och skåla in det nya året men känner att nyår är endå ganska överskattat endå på nått vis?
Dagen efter sitter man där med världens baksmälla och kommer inte ihåg ett smack som resten av sverige ..eller världen blirre va ? nästan iafall, skiljer vell ett dyng eller va de blir :) haha
(försöker iafall inbilla mig de eftersom jag missa allt)
kan lova er att det vart en liten klump i magen på tolvslaget endå ;)
sotur var väll de att mamma& pappa var hemma med kompisar så fick mig allt en sip champange vid 12 & rörde mig med sakta steg ut för att röka & kolla på fyvärkerier (?) stavning..?

Men det kommer nog fler nyårs-aftonar..fårlaa hoppas de..typ 60st iafall?! haha som sakt Måååånga fler.



Godis-skålen väntar..Peace♥Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0