5 januari..första veckan av det nya året

Jobbade en sväng igår med "henryetta" (haha) sen drog vi iväg till statt och solade och jävlar vad bra solariumet var! amazing.
Fast tyvärr så hade dom bara ett solarium på relaxen så efteråt fick jag sitta vänta i ett soft rum med sköna stolar och en tv med jönsonligan på xD nostalgi på hög nivå :)
hade kunnat sitta kvar där bara för att kolla klart på filmen haha men var så jäkla hungrig så drog till max och handla av sötaste carro sen vidare hem.
Och självklart blev jag sjuk igår IGEN..förstår inte när det här ska gå över?

♦ Grisinfluensan?

♦ Andnings-inflamation? (haha ja vet ;))

Jaja..Ska ta mig upp och proppa i mig massa vitaminer och gå tillbaka till den mjuka sängen
Är helt tom på energi..förståååår inte, har vart sjuk mer än en vecka nu och det enda jag vill är att ha massa energi..Smällar man får ta ibland antar jag :)

Får hoppas resten av världen inte mår lite skit ♥ Peace&Love












Regalklockan jag fick utav min syster & pojkvänn. Just Love It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0