Fredag natt/lördag shot me in the head

För nu blir det en nykter helg för min del..kanske inte det roligaste men känner att jag behöver det efter dom galna dagarna & nu äntligen börjar man känna sig som en människa igen efter all sprit & feber :) känns jävligt skönt!

måste ta tag i det där med telefonen med & alla nr, tappade ju bort min telefon med alla nr så har kanske max 5 nr så vet alldrig vem det är som ringer & vet man inte vem det är..ja..då svarar jag inte så blyg som jag är hehe.
har iafall fått tid den här veckan med mitt design-"jobb" som jag håller på att klurar på som ska vara klart innan jul om jag uppfatta rätt :) riktigt kul, har med mammas jobb att gör & även iframtid för att starta eget..men som sakt änu är det bara ideer (massa snack & ingen värksta) säger man så?
Fast så småningom ska jag ta mig till värkstan!

nu ska jag lägga mig i sängen (som jag redan sitter i) haha fast kurra ner mig under täcket & börja på en ny serie supernatural, får se om det är nått att kolla på.
Nu fattas bara nån att mysa med..

Godnatt hjärtan ♥

 

Kommentarer
Postat av: Johan Broms

har du nytt nummer eller?

2010-08-07 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0