benmärgstransplantation

fick mig allt en vit helg trots att alla celler i kroppen ville tvärtom, men för att inte ödeläga hela helgen och göra nånting posetivt av det hela har jag suttit och funderat,skrivit & läst på
Har så gryyymt mkt ideer i huvudet så det bara kryllar av dom!
egenföretagare next :)
känns som det äntligen händer någonting posetivt om jag inte sumpar allt det här, men ska bara tänka posetivt och kämpa på tills jag når mitt mål.

imorgon bitti ska jag gå med i www.tobiasregistret.se med. och jag tycker alla ni med ska gå med!
en ynka liten gärning kan rädda livet på en annan & dess familj.
jag skulle lätt utan att blinka en sec kunna donera benmärg till vilken människa som hells när som hells för att rädda liv & dom söker unga personer från 18-35 år just för att det inte finns så många så gå in på den sidan NU! :)

Har bakat idag med :) blev succse!? (stavning) sen har jag några sandvikare där nere som vill jag ska komma festa..nu liksom kl halv3! haha ni är stölliga, men är fett sugen på att dra ner men det går inte nu. ligger redan i sängen och gloor film & ska sova.
fick faktist en öl utav kära pappa som jag ska njuta till en cigg, sen pömsa:)

så till alla kära fyllon där ute--> sup järnet åt mig med ;)




Kommentarer
Postat av: beundrare

Börjat läsa din blogg nyligen...väntar update ;)



Bra fin e du!

2010-09-02 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0