4 december..gud vad fort tiden går

Fan vad det är skönt att sova hörrni!
gick upp för nån timme sen då morsan ropar att det är mat på bordet, snacka om lyx morgon ;D inte behöva röra ett finger. kan inte bli bättre när man är "morgon" (haha) trött.

Tänkte ta mig en promenad nu upp till kiosken som är ganska ny, ni vet den vid skrantakorsningen(?) så j*vla gött att dom har öppnat så man slipper gå ända till 0kq8 eller pringa in på lassarettet och virra runt bland bakterier som flödar nu i vinter :P haha vad dumt de lätt men i år ska jag fasen i mej inte ha nån vinterkräksjukan eller nått! wish me luck..! behövs nog haha! :)

måste iafall köpa energidryck!..det finns två saker i livet jag inte kan leva utan..eller 3(?) haha
- energidryck
- cigg
- & tropik juice är jag besatt av.



Spegel var visst lite skitig.

Kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0