Gud vad jag har saknat att..

Blogga!! :)
Blev helt plötsligt att jag bara stanade upp helt med bloggen.
hade varken tid eller ork då jag inte mådde så bra över huvudtaget, och själv tycker jag de är viktigt att hålla bloggen uppdaterad om man nu ska blogga både för en själv och för andra som läser (fett jobbigt när det dröjer nån vecka och sen glömmer man bort bloggen typ) MEN tänkte ge bloggandet ett till försök.
kanske inte blir så mkt uppdateringar men att jag åtminstånde skriver lite då och då :) alltidkul att läsa senare i livet haha!
Sen vet man aldrig om suget blir så stort att det blir flera inlägg per dag. You never know!

Vad tycker ni? ska bloggen slå en ny gnista..bring it back from the dead.?!

Fresten! kanske ska uppdatera mig lite:

Sista gången jag skrev var jag arbetslös? Men ickelängre ;)
numera jobbar jag på nightshift & valsvärket, sen även lite ströjobb här&var. Inte dåligt va ;)
Stolt jessica :D
nackdelen med det - Har inte haft mkt tid med kompisar just nu alls..
Känns lite pissigt men vad gör man inte för att komma "back on track" i livet.
Smällen man får ta..
Förhopningsvis vet dom att jag alltid kommer finnas för dom & dom för mig? :)♥



Jaja får skriva mer om vad som hänt senare för nu ska jag springa till toan & tvätta av mig "the mudd-mask". Sen slå på en jul-film! "julefrukosten" Mysspys:)



Peace♥Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0