20 juli 23:08 Inköp från sthlm

kom nyss hem från bio:n "twilight Eclipse" med min syrra, kan ju säga att filmen var bra men tycker inte det hände så mkt i början men i slutet hände det lite mer så helt klart godkänd, förutom fjortisarna på bion som tydligen aldrig blivit lärda av sina föräldrar att på bio ska man vara tyst & inte kasta popcorn! små drägg..
aja! längtar tills nästa film kommer men tydligen hadde syrran läst alla böker så hon avslöjade lite för mkt haha.

I veckan drar man på
roadtripp med, mycket efterlängtat..förutom att jag inte har pratat med nån & inte har en anning om när det bär av mott strömstad eller göteborg som vi ska till men ska ringa mina kompanioner & planera lite nu ;)

Åkte ju till sthlm i onsdags så här är lite kläder som jag fick med mig hem :)










mina älskade skor från monki..  Peace ♥ Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0