22 juli 22:55 Roadtripp "sverige" vs PIP 2010, göteborg barrunda,liseberg?!


Föra årets PIP - Martinah,elin,Nalin & jag

så där! efter många om och meen så slutade allting med att vi skippar roadtrippen genom "sverige" & istället sattsar på PIP ;) De är ju trots allt i kära karlskoga, så lite måste man bidra med :) haha
Kommer bli riktigt roligt, fast kommer inte att sova på campingen i år (om man inte hittar sig en fylleragg förstås..*blink* haha?!)Men vi kommer nog slagga oss mig eller nån annan under dagarna så man kan vakna upp,ta en dusch sen göra sig i ordning i lungn & ro för att sen dra ut käka och börja kvällen ;) låter fine to me!
Längtar redan nu!
Sen nån helg ska vi dra till göteborg ida, jag & jenny för att gå på liseberg sen en barrunda med idas brorsa & hans kompisar :) kommer bli kanon! det är bara pengarna som svider men vad gör de, pengar är till för att slösas!

Nu måste jag gå iväg & måla klart våran hall & hoppas på att lite extra pengar ska hoppa ner i löningen på söndag (A) man kan alltid hoppas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0